Ești sătul ca website-ul tău să fie doar o altă cheltuială? Hai să schimbăm asta! Astăzi, demontăm 7 mituri despre design-ul web care ar putea să-ți țină afacerea pe loc. Ești pregătit să transformi site-ul tău într-o mașină de profit?
Dacă ai o afacere, de ce ar trebui să te concentrezi pe website? Cum îl poți face profitabil pentru afacerea ta chiar și atunci când nu vinzi produse sau chiar serviciile tale direct pe site?
Adevărul e ca 95% dintre website-urile afacerilor nu sunt profitabile. Asta înseamnă că practic nu ajută deloc businessul.
Până la urmă, un website ar trebui să-ți aducă lead-uri în mod constant, iar dacă nu se întâmplă așa, pur și simplu website-ul tău e o cheltuială și nu o investiție.
Înțeleg faptul că poate doar ideea de a face un website e ceva overwhelming și de multe ori niște lucruri pot face proiectul să fie sortit pentru eșec de la început.
Așa că hai să discutăm în continuare 7 mituri despre website și web design care pot face din site-ul tău o cheltuială și nu o investiție.
Mitul 1: Am nevoie de website doar ca potentiali clienti să poată vedea cine suntem
Website-urile au evoluat foarte mult de la fiind doar niste broșuri online disponibile oricând, la niște ecosisteme care îți pot automatiza anumite părți din afacere.
De ce să-ți folosești site-ul doar pentru informații? Creează un obiectiv pentru website: fie să-ți aducă lead-uri in CRM, fie să facă programări sau orice are nevoie afacerea ta.
Mitul 2: Site-ul e despre voi ca și companie si nu despre client.
Pentru foarte multe afaceri, website-ul lor este despre afacere. La ce mă refer când zic asta? Ma refer la a avea pe site doar descrieri și informații despre afacere și nu cum ajuți clientul, de fapt; de ce să te aleagă pe tine și afacerea ta și ce beneficii are dacă te alege pe tine.
Mai mult de-atat, scrie în titlu un beneficiu major, altfel majoritatea vizitatorilor tăi nu vor citi mai departe ce ai de spus.
Mitul 3: Prea multe informatii care duc la inacțiune.
Gândește-te că ești într-un supermarket și vrei să-ți cumperi gem, dar nu știi exact de care vrei. Te duci la raftul de gemuri și vezi că ai 40 de sortimente și tipuri diferite de gemuri. Ce se întâmplă de cele mai multe ori, este că ajungem să nu mai cumpărăm gem din cauză că avem prea multe opțiuni.
În schimb, dacă am fi avut doar 2 opțiuni, alegeam mult mai ușor.
Cam așa e și cu informațiile de pe site. Ce e prea mult, strică. Știu că sună clișeic, dar e adevărat.
Ca și regulă generală când pui ceva pe site, întreabă-te: Este aceasta informatie necesară pentru a încheia vânzarea?
Mitul 4: “Vreau ceva special, creativ care sa iasa in evidenta”. Sexy design over strategy
Ha să-ți direct: un site poate fi frumos dar să nu vândă. Un website de succes trebuie să combine estetica cu strategia. Un design frumos atrage atenția, dar o strategie bine gândită transformă vizitatorii în clienți. Putem crea ceva cu adevărat special care nu doar să arate bine, dar și să funcționeze eficient pentru afacerea ta. În felul acesta, vei avea un site care nu doar impresionează, dar și aduce rezultate!
Mitul 5: “Daca cineva nu e pregatit sa cumpere azi, o sa revina cand e pregatit.”
Problema cu asta e că 95% dintre vizitatorii care vin prima oara pe site-ul tău, nu mai revin niciodată și îi pierzi. Atunci când au nevoie de un serviciu, oamenii se uită pe site-urile mai multor companii și se pierd în informații.
Ce poți să faci e să folosești un lead magnet. Scrie un ebook sau oferă un discount în schimbul email-ului. De-aici, îi poți trimite email-uri educative sau cu oferte ca să rămâi in mintea lui.
Mitul 6: “Nu-mi permit un website bun.”
Bugetul e o preocupare importantă. Cu toate astea, un site web bun este o investiție care îți aduce valoare pe termen lung. Gândește-te la el ca la o unealtă care poate atrage noi clienți și poate crește vânzările. Există opțiuni flexibile și accesibile care pot fi adaptate nevoilor tale. Cu o prezență online puternică, poți economisi timp și efort pe termen lung!
Mitul 7: “Lead-urile mele vin doar din recomandări”
Înțeleg perfect că recomandările sunt un instrument puternic pentru afacerea ta. Totuși, să te bazezi exclusiv pe ele poate fi imprevizibil. Un site web bine conceput îți permite să controlezi mesajul și să îți prezinți serviciile în mod consecvent. Acest lucru nu doar că îți consolidează reputația, dar atrage și clienți noi care altfel nu ar auzi de tine. În plus, o prezență online puternică poate completa și amplifica succesul recomandărilor!
Tag-uri populare
Ultimele articole
Website-uri care vor domina în 2024: design centrat pe utilizator
De ce sunt esențiale testimonialele pentru succesul website-ului tău
Cum creezi un website intuitiv: Lectii de la website-urile de top
Tehnici SEO de bază pentru o poziție mai bună în căutările Google
5 Principii de UX Design ca să-ți îmbunătățești user engagement